تولد
میلادتوشیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و هم در میان این روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست
میلاد تو ، معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۲۳ ساعت 22:0 توسط اشرف رحمانی
|